The Fact About رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی That No One Is Suggesting

Wiki Article

بسیاری از مردم، این رژیم را ترجیح می‌د‌هند؛ زیرا می‌توانند نسبت به رژیم کتو استاندارد، پروتئین بیشتر و چربی کمتری مصرف کنند. البته ممکن است این نوع رژیم، منجر به کتوز نشود؛ چون پروتئین هم درست مثل کربوهیدرات، می‌تواند به گلوکز و سوخت تبدیل شود.

در هر حال، صرفنظر از دلایلی که برای توقف رژیم کتوژنیک دارید، مصرف مجدد کربوهیدرات‌ها پس از رژیم، عواقبی را به همراه خواهد داشت.

متخصصان لیمومی تمام توصیه‌های لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

به طور کلی مصرف میوه‌ها و سبزیجات کم کربوهیدرات در رژیم کتو مجازند، اما به اندازه‌ی تعیین شده. این موارد شامل میوه‌ها و سبزیجات زیر می‌باشند:

این رژیم پکیج رژیم کتوژنیک به همراه رژیم بعد از کتو(کتوویژن) است و از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است.

رژیم کتوژنیک برای لاغری حتی از رژیم‌های بسیار محدود در کالری موثر تر است.

رژیم کتوژنیک هدفمند، در بین ورزشکاران و افراد فعالی متداول است که رژیم کتو را انتخاب کرده‌اند و به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارند.

رژیم کتوژنیک استاندارد: در این برنامه میزان بسیار کمی کربوهیدرات، پروتئین به مقدار متوسط و چربی زیادی جای داده شده است.

در واقع در این رژیم چربی به جای کربوهیدرات در بدن سوزانده می‌شود.

آیا می‌خواهید بدانید که چه مقدار مجاز هستید تا کربوهیدرات دریافت کنید و در فاز کتوسیس باقی بمانید؟ رژیم کلاسیک کتوژنیک که برای درمان صرع طراحی شد درصد محدودی رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی از پروتئین و کربوهیدرات دارد.

 رژیم کتو ممکن است به کاهش علائم بیماری آلزایمر و کند‌کردن پیشرفت آن کمک کند. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات از جمله رژیم کتو موجب بهبود میکروبیوم‌های روده می‌شود.

این رژیم به بدن شما یاد می‌دهد که قبل از حذف کامل کربوهیدرات‌ها، چربی بیشتری بسوزاند.

پاسخ به این سوال به شرایط گوناگونی بستگی دارد! زیرا با توجه به شرایط بدنی شما هر کدام از رژیم‌های کتو می‌توانند فواید بیشتری برایتان داشته باشند.

اضافه کردن مقدار مشخص و محدود کردن کربوهیدرات‌های سالم به برنامه غذایی

Report this wiki page